Att slå dumma idéer ur huvudet

Idag på förmiddagen drog jag ihop slalomet ytterligare, och OJOJOJ vad det gick! 100 % korrekta, snabba och supersnygga rep! Jag gick på moln!
Direkt började de där dumma idéerna komma - det går så bra nu, vi kan avancera ännu mer nu! Varför vänta, det verkar ju inte behövas! Snart kan vi tävla hoppklass!
 
Och sen körde jag ett pass till på kvällen - som gick rent ut sagt skräp! Utmanade för mycket och vi hade mer fel än rätt, Sigge var trött och jag borde kört mer schysstare rep (fast färre rep över lag)!

Att skynda är aldrig bra, och det fick jag veta ikväll! Varför ska jag börja ha bråttom nu när det går så bra? Det går ju faktiskt så bra just för att vi tagit det lugnt! Det här går ändå fort, och det kommer bli så mkt bättre om vi tar oss tid och alltid har roligt och att utmaningarna kommer gradvis när han är redo för det!
 
Här är iaf ett litet klipp på kvällens schyssta rep - och inte ser det väl så pjåkigt ut? :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa o toktassarna

haha, bågarna sprättar!

Svar: Ja jag tycker det är rätt så gulligt att han öser så hysteriskt jag :P
mittlivsomhund.blogg.se

2013-08-27 @ 14:32:27
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0