Sigge 18 veckor

Tiden går för fort! ARTON veckor... Det var ju inte många dagar sedan jag hämtade honom!

Igår och idag har i övat på att folk inte är så intressanta. Igår gick sämre och idag gick bättre. Tyvärr så är den bistra sanningen att han i nuläget inte klarar att bli hälsad på, för han formligen exploderar så vi fortsätter på ignoransspåret så han inser att folk inte är SÅ roliga.
Igår fick vi nämligen oväntat besök och det var det roligaste Sigge någonsin vart med om visade han klart och tydligt. Vår spis fick nämligen för sig att vara en fara för lägenheten och en platta fungerar inte längre då jordfelsbrytaren slår ifrån om jag försöker sätta på den. Detta resulterade i att en kille från Securitas kom och skrev en felanmälan så jag förhoppningsvis kan få en NY spis, och denne man var SUPERrolig sa Sigge!
Så nu får jag bli hårdare på att öva med folk som enbart ignorerar honom och så kan han få en MASSA godis när han håller sig till mig. Hoppas på att han med ålder och visdom lär sig av Rocky som fullständigt struntar i andra människor, han har helt enkelt inget utbyte av dem. Precis som jag vill ha det (kanske inte skullle skaffat en golden då :O).
Svenskan är nere på noll och ögonen går i kors, Sigge ligger bakom stolen och snarkar och det ser både skönt ut och gör mig ännu sömnigare så följer nog hans exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0