Morgonpromenad med NYA jackan :D

Idag på morgonpromenaden så skulle Sigge jaga, både katt och diverse flygande saker. Jag stoppade honom på allt vilket resulterade i att den fantastiska BOLLEN kom fram som belöning!
Jag har ingen apportör, jag har en kamphund! Han kampar med heeela kroppen och låter ända ner från tårna. Sen säger man "tack" och innan jag hinner blinka har han spottat ut leksaken och väntar med viftande svans på sin godis :P
Han är för söt!

Igår köpte jag mig en riktig jacka också! Har haft stora problem att få med mig allt ut på promenad, men igår lyckades jag :D
Tycker jackan var väl värd pengarna och det enda jag hittills kommit på som inte är optimalt är att det tyvärr inte finns några reflexer på den :(
Men det kan man ju fixa på egen hand tänker jag :P

På fredag bär det av hemåt och Sigge ska få lära sig att hundar från och med nu kan se ut både som taxar och som pudlar också. Han kommer få en spännande helg och antagligen vara helt slut på söndag. Då får vi vila upp oss ordentligt för på onsdag börjar valpkursen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0