Vaccinering - andra försöket

Denna gång gick det bättre att vaccinera, ingen allergisk reaktion :D Den reaktion som vart störst var min nervositet.. Förra gången var jag inte ett dugg nervös, det var jag nu!
Erik var jättesnäll och lät mig vara kvar för observation på kliniken i 1,5 timme vilket gjorde gott för mitt oroliga hjärta!
Erik bekräftade också det andra jag var orolig för - Sigge är lite för tunn. Han är inte utmärglad men återkommande magirritation har gjort att han inte riktigt hängt med viktmässigt trots ganska stor mängd mat. Vi går nu över på Hills i/d för att lugna magen och komma ikapp viktmässigt!
Så nu är det gödning som gäller för Sigge så han inte behöver skämmas för sina syskon nästa helg :P
Skämt åsido, hoppas bara magen lugnar sig med detta foder nu så han kommer igen!

Men trots att inte vikten visar det så mycket som den borde så börjar Sigge minsann bli en stor kille! Han har nu blivit tillräckligt stor för att kunna klättra upp i soffan på egen hand, vilket han provade när vi inte var hemma förut. Han försökte då även prova F:s glasögon, men lyckades inte få upp fodralet... Jättesnygga bitmärken i det nu vill jag lova :P

Har ännu inte fått tummen ur att skaffa ett youtube-konto men jag ligger i startgroparna så om ni lugnar er liiiite till kan ni snart få se underverket in action :)

Kommentarer
Postat av: emma och Loke

Gud vad hemskt de lät med den allergiska reaktionen. Jag hade garanterat fått världens panik! Tur att allt blev bra!

2012-02-18 @ 17:09:38
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0