För ett år sedan...

... vid ungefär den här tiden så träffade vi Sigge för första gången. Den gången gjorde han inte jättemycket väsen av sig utan sov mest, men redan då så var det 100 eller 0 som gällde.
Pirrigt var det, och jag satt mest på golvet och log fånigt. Jag hade fortfarande inte bestämt mig för om jag skulle ha en valp, men nog var det häftigt att sitta där på golvet med 8 stycken små tultande valpar!
 
Sigge är idag ganska mycket större, avsevärt mycket vildare men även väldigt trevlig och härlig på alla vis! Han sprider alltid glädje och har mycket bus och hyss för sig!
 
Förut idag så låg vi alla fyra i sängen, och Sigge ville givetvis ligga mellan mig och Fredrik och snarka i min armhåla en stund, och för ett år sedan hade jag inte en aning om att det var sån han skulle bli, och att det var just min armhåla som han gärna skulle burra upp sig i varje dag!
 
 


Avsevärt mycket mindre, men ack så söt!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Men snutt så söt <3

2012-12-01 @ 18:00:37
URL: http://trolleboll.com
Postat av: Ida

Gullis!!

2012-12-02 @ 16:29:45
URL: http://xn--cronebck-5za.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0