Frustration och filmning

Jahopp. Här har man inte vart inne på ett tag, men det är inte fullt så längesen som blogg.se vill ge sken av. De senaste två inläggen har nämligen försvunnit någonstans och finns inte att finna öht... Dessa får jag därför skriva om igen men det orkar jag ju inte ikväll. Frustrerande är vad det är!
 
Något annat som är lite frustrerande är det här med running. De tre senaste passen har vart som följer - katastrof --> euforiskt --> total flopp. 
Som tur är så ger det massor att filma och jag vet nu varför passen har blivit så vilket är en förutsättning för att komma åt problemet. Första passet blev katastrof för att jag kastar fullkomligt värdelöst. Andra passet blev euforiskt för att han träffade uppfarten på ett annat sätt samt parerade nedfarten väldigt underligt vilket ledde till kalasträffar. Tredje passet blev total flopp för att han inte längre parerade nedfarten konstigt utan tog den som han skulle och då stämde inte stegen... 
Running är fruktansvärt men jag ger inte upp!
 
Imorgon ska jag blogga om Sigges första pinnar, kursen hos Jenny Damm och apporteringskursen som var i helgen. Tre fantastiska händelser som kräver tid och engagemang och inte en övertrött LL som sliter sitt hår över runningen! 
Därför - sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0