Det hemliga rummet

Tankarna snurrar kring det här med running contacts. Vad har jag gett mig in på (säger jag som inte ens skaffat en bräda än). Funderade på vart man som student i liten lägenhet förvarar en 4 meter lång bräda, och kom på den briljanta idén att utforska källaren. Där har jag inte varit alltför ofta och blev mäkta förvånad när jag där hittade ett helt tomt rum på 13*4 meter :O
DÄR kan jag ju faktiskt vara och träna! Om det inte vore för den lilla detaljen att det är betongolv. Det vågar jag inte ha lilleman springandes i full fart på, för han kommer slå sönder såväl ben som klor.
Tänker att det kan funka med en matta före och en matta efter, som ligger på typ halkskydd. Grejen är att såpass långa mattor (tänker 2 st på 4 meter vardera) blir för dyrt för en fattig student som försöker leva på existensminimum. Så bara jag hittar den perfekta brädan så börjar jakten på bra mattor! Tänker att man kanske kan hitta ngt på loppis?
 
Hundarna har förresten fått nya blinkande halsband, som jag är VÄLDIGT nöjd med! Sigge ser ut som ett galet lågt gående ufo när han dundrar på i skogen när det är mörkt :P
Har funderat på dem länge och när så tipset även kom från en blogg som jag läser - Sandras, så kunde jag inte motstå längre. Och de var ju precis så bra som jag trodde, och som hon sa att de var så jag är helnöjd!
 
Rockys ser inte ut att lysa lika bra, men han poserar ju så dåligt och då blev det sämre!

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är de bra :) Snyggt! Jag är tokig i reflexer och lampor- man kan inte ha för många.

Svar: Nej att synas i mörkret är tokviktigt! Jag är helnöjd med halsbanden men igår när det var riktigt rått ute så strejkade dom. Hoppas det var en engångsgrej, för när dom funkar så funkar dom riktigt bra :)
mittlivsomhund.blogg.se

2012-11-16 @ 16:31:28
URL: http://www.scillsen.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0