Dagens uppvaknande

Imorgon är det dags för Östgötamästerskapen i Valla ridhus. Satt och pratade om det eviga flaxandet med Ida, och hon sa lite skämtsamt att "Banvandrar du utan att flaxa ska du inte flaxa i skarpt läge heller". Jag satt som en fågelholk här vid datorn... För det GÖR jag ju. Jag flaxar även när jag banvandrar, helt galet! VARFÖR? Ja det vet jag då inte, men jag tror att jag någonstans inbillat mig att jag är tydligare när jag vispar med armen som en helikopter.

Så snälla ni - om någon ser mig gå och flaxa på banvandringen imorgon, slå mig RIKTIGT hårt! För nu måste detta ut ur kroppen och hjärnan EN GÅNG FÖR ALLA! Man blir INTE tydligare! Det enda som händer är att Rocky blir förbannad, med all rätt!
 
Men nu har jag det i skallen och imorgon kommer nollorna! Bannemej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Ayax

Om jag inte går av Ayax när ni banvandrar ska jag hålla koll! Kommer funkisa inne på banan under båda ind large så jag ska påminna dig om du ser flaxig ut!! ;) hihi!

Svar: Bra! Det uppskattas, för det är så lätt att säga att man ska sluta när man sitter hemma vid datorn, en helt annan sak när man väl står där på tävlingen :P
mittlivsomhund.blogg.se

2012-12-07 @ 23:15:07
URL: http://nathaslillafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0