Bajshysterin del 2

"Matte det är ju SNÖ överallt! MASSOR med snö!!! Vad gör jag nuuuuuu???"
Fortfarande så är det full galopp för Sigge som gäller och istället för att lite lugnt och försiktigt trampa upp en liten plats så ska en yta på minst 2*2 meter stampas och yras upp i högsta möjliga hastighet! "Här, här kanske, nej härborta är det nog, Nej nu MÅSTE jag, här får det bli!"
 
"Kärring, det är snö här.... GLÖM att jag sätter mig i det om jag inte måste, det är ju KALLT om rumpan!"
Gammelman är lika motsträvig som vanligt och håller sig så länge han kan för inte 17 finns den perfekta platsen någonstans nu när det är så mkt snö att sätta ner rumpan i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0