Klubbarp

Det var en fin klubb må jag säga! E och C tog med mig dit idag och vi hade riktigt trevligt!
Rocky var riktigt på hugget idag, på rätt sätt, och han låg så underbart fint i handen så ikväll är lyckan stor!
Den övning som vi hade som svårast med på vinterträningen och fick som jag fick så dåligt självförtroende av satte vi som ett smäck idag! Ställde bara upp första halvan då vi båda trodde att vi skulle få traggla lika mycket som sist men för båda var det en STOR skillnad och efter två lyckade rep så insåg vi att det bara var att bygga upp resten. Gjorde så, och det gick precis lika bra det!

Tog även ett par längor slalom och de gick inte riktigt lika bra men fullt godkänt!
Som vi sa i bilen på vägen hem: vadå supa en lördagskväll? Detta är ju så mycket trevligare!

Tack tjejer för ni tog med mig idag för ni gjorde min dag och kvällen spenderas nu leende i soffan :D

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad kul att det gick bra nu!! Jag behöver också sätta upp den igen, dels ville Monster tolka innersvängar som bakombyten och dels strulade hindret man skulle ta utifrån. Bra övning det där ;)

2012-04-15 @ 09:45:03
URL: http://trolleboll.com
Postat av: Emma och Loke

Vad roligt att Rocky var så taggad!!



sv: Ja men visst gör det! Tror det kommer bli skit kul med fjällvandringen!! =D

2012-04-16 @ 08:49:28
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0