Min fina, klena gamling!

Nu håller vi alla tummarna för morgondagen! Rocky ska operera bort klo halv 9.
Visst, det låter dramatiskt och är ett jäkla rutinärende egentligen, men sist så höll han på att dö pga att veterinärerna inte lyssnade på mig om att inte tuta i honom för mkt sövningsmedel.... och sedan vägrade de skriva ut antibiotika vilket ledde till infektion i båda benen..
JA, jag är orolig. Skit att klon sprack idag och typiskt att det är helger! Annars hade jag nöjt mig med salva och hoppats på det bästa.
Är så jäkla typiskt att min veterinär inte kunde så man får ta någon annan jäkla klåpare... Veterinärerna här i Fkp står inte högt i kurs i mina ögon men imorgon får de väl en chans till upprättelse då...

Håll tummarna för att de inte försöker söva ihjäl honom eller kraschar honom på något annat sätt! Min fina, otursförföljde lille kille! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0