6 månader

Så är det nästa födelsedagsbarn som ska firas idag då. Sigge blir hela sex måndader och tiden har gått superfort!
Han är idag sitt vanliga glada och spralliga jag och gluggen i munnen verkar inte bekomma honom det minsta, vilket är väldigt skönt!
Han börjar dock bli stor kille och har de senaste dagarna inte gått att få kontakt med över huvud taget. Man får verkligen öva på att andas sådana stunder och Sigge kommer snart bli varse vilken envis och tjurskallig matte han har!
Dock ska han ha ett STORT plus i kanten för att han är så säker i sig själv och inte bryr sig om gammelgubbens dumheter. Rocky fick idag syn på en hund som han fick för sig att han hatade och gjorde världens dunderutfall (dumma hund!!!). Sigge var lös, tittade på Rocky som han vore dum i huvudet och fortsatte med sitt utan att med ett enda steg närma sig den andra hunden, så där plockade han sannerligen pluspoäng lillfjärten!

Var hemma i Vartofta i helgen och Sigge tycker det är jättekul att komma ut på landet och lattja! Dock hade ju  jag huvudet uppstoppat någonstans som vanligt och slalompinnarna som jag skulle ta med hem för att kunna öva på vår läxa glömde jag givetvis... Bakläxa på den! Men vi har ju hela sommaren på oss tänker jag haha!

Var längesen han var såhär liten nu, sötnöten!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska vi ses på klubben och träna läxa någon dag? Pesto har fått en sträckning i en ljumske som ska tas bort på onsdag så efter det någon gång.. Kanske efter tävlingen.. Nästa vecka är jag nog ett vrak inför den.. haha!

2012-05-02 @ 21:41:42
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0