Tröttheten personifierad

Inatt har vart en tung natt! Sigge har velat ut flera gånger då han vart både kissnödig och bajsnödig.
Dessutom upptäckte vi när vi gick ner och kissade vid 02.00 att någon begåvad varelse fått den briljanta idén att slå sönder ytterdörren, som givetvis är i glas... Sådant gör mig så galet förbannad och jag känner mer och mer att livet som student i detta avseende har en mörk baksida! Fördelen med att bo i en studentlägenhet är att somrarna är hyresfria men nackdelen med ansvarslösa studenter som beter sig som svin så fort de får alkohol i kroppen väger mer och mer över...
Mitt upprörda tillstånd förstörde nattsömnen totalt, så idag är jag en gnällspik!

Lilleman är ju bara att bära ut, men Rocky är det värre med så morgonen startade med att sopa entréplan i över en kvart för att minimera risken att få glas i fötterna på hundarna....

Hur kommer det sig att så många tappar allt omdöme med lite alkohol i kroppen och inte förstår att deras handlingar får konsekvenser för andra i omgivningen?
Jag blir så trött....

Kommentarer
Postat av: emma och Loke

Man blir rätt så irriterad när folk inte har vett nog alltså.! Hoppas er dag idag vart bra!

2012-02-21 @ 20:35:55
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0