Livet utan dator

... eller ja, det är ju inte riktigt sant, men vår stationära bestämde sig för att lämna detta jordeliv i fredags. Som tur var varnade han oss innan och jag hann kopiera över alla bilder som jag hade på datorn, men det var också det enda. Nu har vi endast en liten liten PYTTEliten minipc, och jag har ett helt examensarbete som ska skrivas. Det kändes sådär... Jag gillar bara tekniska grejer när de fungerar.
Det är först när man inte har ngn användarvänlig dator som man inser hur beroende man är av sådana grejer. Helt galet!
Så till nästa problem. Vi har avslutning på freestylen imorgon men jag har inte kunnat bränna ut låten vi ska dansa till - för jag har ingen dator haha!
Ska försöka ta en tripp ut till HU och träna där senare idag så får det gå som det går imorgon.
Tänkte att Sigge ska få följa med och träna lite han också. Måste öva mer på att träna med båda hundarna på plats samtidigt så de lär sig att vänta på sin tur, och även blir mer taggade på jobb eftersom de blir mer medvetna om att de inte är jordens medelpunkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0