Nu vet vi vem han är!

Var och hälsade på 7 vekckor fullständigt galna valpar idag. Underbart!
Och idag kom beskedet; vem som blir Sigge. Det är han vi hoppats på hela tiden och han som även redan från födseln kallats för Sigge. Känns super och dagens besök blev i det avseendet mycket härligare än de förra, mer personligt liksom. För nu har han en kropp, inte bara ett namn. Nu är han en individ. En individ som verkar ytterst trevlig och stabil och som jag har stora planer för i framtiden!

Åker hemhem imorgon och när jag sedan kommer tillbaka hit är det för att utöka vår familj med en medlem till. Ytterst spännande!

SÅ, låt mig för första gången få presentera: Sumo-Sigge


Husse har han då redan charmat :P




Rockys lillebror!



Och Rocky får vi ju faktiskt inte glömma bort! Den älskade fjärten kommer alltid ta stor plats och kommer varken glömmas av eller bli tråkig!


Min fina fina pojke!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Herregud, så valpsjuk jag blir.. Det borde vara förbjudet att lägga upp bilder på valpar :)

2011-12-21 @ 00:47:48
URL: http://byrackor.blogg.se/
Postat av: Åsa o Lovis

Shiiiiit vad stora de har blivit sen jag var där förra veckan!

2011-12-21 @ 07:51:38
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0