Hopfällbar hage

Jag har gått och lurat på en hopfällbar hage till hundarna ett tag nu, för att vara redo för tävling nästa säsong. Känns bra med en hage då, där de får vara mer ifred och kan slappna av mellan loppen. Rocky kan heller inte slita sig när jag kör med Sigge och jag tror att det kan bli riktigt bra. Som fattig student håller man ju utkik efter extrapriser, och när nu tillfälle gavs så smällde jag till :)
Solreflekterande tak är det på också, så har jag inte hunnit köpa ett tält så står jag mig ganska bra ändå!

Hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Åsa o toktassarna

Hehe, inte slita sig kanske, men gå rakt igenom hagen, det är inte så svårt :D

Svar: Haha, det får han allt låta bli! Men kanske bäst att jag köper den där bilen iaf då, bara för säkerhets skull liksom :P
mittlivsomhund.blogg.se

2012-07-23 @ 18:15:08
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0