Running boot camp!

Nu får vi ju ta att passa på att träna det här med running när vi är i Vartofta och har en trädgård och en fungerande bräda!
 
Körde två pass idag, det första gick helt ok! Han springer klockrent om jag får säga det själv! Träffarna blir fina bara jag sätter honom rätt, så allt är mitt fel när det krånglar!
 
 
Mina kast lämnade ju en del att önska - de var både sena och sneda, men i övrigt var jag såpass nöjd att jag kände att jag ville höja passet efter.
Sagt och gjort så höjde jag, cirka 10 cm i bakkant och provade senare under dagen.
Träffarna här blev högre, men nog fasen springer han på fint här med! Jämn med bra separation för det mesta och jag är hög på detta idag vill jag lova!
Har även för mig att någon sa att träffarna tenderar att bli lägre ju mer man höjer? Kanske är sant, kanske inte, men för att bara vara första passet på höjd bräda så kan jag inte vara annat än nöjd :) :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0