Ännu en bra dag!

Förutom att det blir mörkt alldeles för tidigt på kvällarna... Visst, jag är student och borde ju träna på dagtid men vill man träna med sina vänner blir det genast mkt svårare.
 
Har fastnat lite på Silvia Trkmans sida och läser just nu hennes 10 paragrafer. Den jag fastnade för och som jag tänker jobba stenhårt på framöver är nummer 5:
"Boost your dog’s confidence – only confident dog will dare to run at his maximal speed. Make sure your dog knows he is World Champion before you let him do his first jump."
 
Det ska Sigge bannemej bli varse :D
 

En annan sak.... På söndag ska jag och Rocky faktiskt ta vår första pinne! Punkt slut :D

Kommentarer
Postat av: Ida, Kezo och Pesto

Det tror jag är väldigt bra att jobba på! Kezo har ökat sin fart betydligt genom att känna att han KAN och är grym! =)

Heja pinnjakten!

2012-09-13 @ 07:42:30
URL: http://xn--cronebck-5za.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0