Sigge running contacts - dag 4

Trodde i min enfald att det hemliga rummet i källaren skulle kunna funka fint - det kan du glömma sa Sigge! Det var för trångt och hur jag än gjorde så ville inte grejerna ligga still. Sigge tyckte mest det var konstigt och tappade på bara ett par vändor en jäkla massa fart, och så vill jag INTE ha det! Det blir till att leta torra fläckar i Ryd (som ikväll ser ut mer eller mindre som ett träsk!) och hoppas på en vinter med lite snö :P
 
För den som är intresserad så kan jag slänga upp pass tre här iaf, det gick helt okej, och när han trampar rätt ser det riktigt bra ut :)
 
 
 
Här är han placerad precis bakom brädan, och då kommer han rätt på i princip varenda gång. Dock är han lite sned och skulle behöva en bredare egentligen. Den gången jag provade att sätta honom cirka en meter bort är den som går sämst, så det avståndet är inte bra. Måste hitta ett vettigt avstånd att skicka honom från, så tror jag vi kommer sätta de flesta repetitionerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0