Världens finaste gamling!

Idag fyller min fantastiska, älskade hund hela sju år!
Vi har känt varandra i sex år och det har vart sex underbara år!
Vilken hund!

Så mycket vi har vart med om tillsammans! Denna hund har hjälpt mig genom många svåra stunder och det är mer än en sömnlös natt som han varit min följeslagare! Mitt liv hade inte sett likadant ut om det inte vore för honom och han har gjort mig till en bättre människa!
Vart jag mig i världen vänder står Rocky vid min sida och skyddar mig, tröstar mig när jag är ledsen och kämpar för att göra mig glad.

Minns dagen jag hämtade honom som den vore igår. Denna hund som jag inte ens ville ha, men som vann mitt hjärta på bara några dagar och sedan dess har funnits vid min sida vad jag än valt att ta för mig.

Jag vill gärna tro att denna hund gjort intryck på många människor i sin väg och det är många som tänker på denna varelse med värme.

Att han redan är sju år skrämmer mig lite, men jag hoppas och tror att vi kommer ha flera fina år kvar tillsammans där han fortsätter att vara min trogna följeslagare i vått och torrt.

Det finns ingen som Rocky <3


Och här borde jag haft en bildbomb på världens vackraste men det är svårt med kraschad dator :(

Kommentarer
Postat av: Charlie, Svansa och Marshall

Grattis Pocky!!!!

2012-05-01 @ 21:54:47
URL: http://trassladsvans.wordpress.com
Postat av: Hedvig

Grattis Rocky!!

2012-05-02 @ 07:36:21
URL: http://Trolleboll.com
Postat av: Ida

Grattis Rocky!

2012-05-02 @ 13:23:38
URL: http://Cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0