VAB

Idag är Sigge magsjuk. Pratas mycket om att det "är något som går" i Linköping nu och med tanke på hur mycket han sysselsätter sig med själv när han är ute så har han säkert både smakat och luktat på något som inte var så bra.

Fastar honom nu och har gett en omgång canikur för att häva det så fort som går!
Han är pigg och glad och bet mig i magfläsket förut så allmäntillståndet är inte direkt påverkat haha!

Det jag är mest orolig för är iall magen inte klarar pressen och rasar så jag måste gå tillbaka på dietfoder igen... Vi som precis kommit på fötter här :(

Efter att ha vart uppe några gånger inatt så tror jag det får bli en siesta i värmen :P
SEN måste det pluggas, och även armbåga till sig ett par tvättmaskiner för nu får vi snart gå nakna på det här stället...

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Ayax

Stackars Sigge! Tråkigt när dom fyrbenta mår dåligt!! Hoppas att han kryar på sig snart!

2012-05-23 @ 14:08:54
URL: http://nathaslillafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0