Sigge stora killen!

Idag har vi haft två stora händelser. Den första inträffade efter morgonkissen när vi mötte en tjej preciiiiis i ytterdörren. Jag förväntade mig att Sigge skulle bli superglad och hoppa sönder henne när han fick dörren artigt öppnat till sig, men icke! Sigge gick rakt förbi henne och direkt till hissen utan att ens ägna en blick åt henne. HURRA! Hoppas verkligen att han håller kvar vid att inte bry sig om främlingar ute för det är precis såhär jag vill ha honom. Stoltheten sprutade ur öronen på mig och det kunde inte gått bättre!

Andra stora händelsen inträffade på kvällskissen i skogen. Sigge kissade.... Och Rocky kissade över.... Detta har inte hänt innan och är för mig ett klart tecken på att det börjar komma hormoner i omlopp på lillgrabben nu. Snart är han stor och jag väntar bara på att tonårskaxet ska komma. Rocky var ju superjävlig rent ut sagt, så en del av mig är lite nyfiken på vad som komma skall...

Kommentarer
Postat av: Emma och Loke

Ojojoj, då är han snart inte liten längre! :)Tiden går för fort :)



sv: Ja ja tror det är skönare för honom att ha lite mindre päls, plus att han ser lite mindre ovårdad ut nu! haha .

2012-05-08 @ 11:08:54
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0