Freestyle

I sommar ska jag bannemej göra ett program till gammelman och börja träna grunder med den lille.
Nu när man fått upp ögonen lite mer för freestyle (även om jag typ  inte kan något än) så hör man musik på ett helt annat sätt! Har hittat flera låtar som tilltalar mig, problemet är att dom inte tilltalar Rocky lika mkt haha. Dom passar inte honom riktigt men jag har iaf en låt som jag ska göra program till i sommar!
Något måste man ju ha att göra nu när det inte verkar bli något sommarjobb.

Sigge är nog en riktig dansör iaf! Alla som känner mig vet att jag är ganska flamsig och har lite svårt att vara still. Sigge tycker det är SUPERkul och har på helt eget bevåg börjat fjanta runt med mig. Favoriten är att springa mellan mina ben och ställa sig i position mellan dem. Han försöker både gå och backa i den positionen och flinar med hela ansiktet.
Så där hade jag startpositionen till agilityn nästan färdig också :D

Sigge har inte fått äta några ben på en vecka nu för jag ville låta stygnen i munnen vara ifred men igår så åkte märgbenen fram igen. Sigge kunde inte vara lyckligare och har stundtals sovit med ett ben som gosedjur... Kul att dom är uppskattade iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0