Bantaren Sigge

Som tycker att jag är den elakaste människan i världen! Han är ju HUNGRIG!
Jag tror inte att det var någon magsjuka  han hade, eller också hade vi bara väldans tur.
Jag ströp maten på honom ett dygn (visst, jag gav honom frukost men sen fick han inget förrän idag), gav canikur och idag har han fått små små portioner ris, kokt köttfärs och risavkok.
Igår bajsade han sista gången vid lunch och idag har han inte bajsat sedan klockan 3 i eftermiddags och då var det fin korv som kom ut.

Haha vilket skitprat egentligen, men det här är ju livet med hund tänker jag.

Nu blir det ris och köttfärs imorgon också, med små fragment mat och så håller vi tummarna för att magen fortsätter hänga ihop!

Vi hittade en tennisboll igår också. Det var det ROLIGASTE Sigge NÅGONSIN varit med om och han har aldrig vart så samarbetsvillig förut så jag tror jag hittat en jackpott här.
Jag gillar egentligen inte tennisbollar, jag tycker de är lite för små. Men Sigge har sagt sitt och jag får försöka hitta på något för att kunna tillfredställa hans behov helt enkelt!

Han har idag fått öva på att vara uppbunden också, vilket vi knappt inte gjort förut. Det var så tråååkigt men jaja, vi ligger väl här och chillar i skuggan då, sa Sigge och åt en maskros.
Han är iaf tyst och snäll och protestrerat väldigt gulligt än så länge så jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Ayax

Skönt att han inte verkar ha fått samma skit som Ayax iaf :S

2012-05-24 @ 22:23:30
URL: http://nathaslillafina.blogg.se/
Postat av: Åsa o toktassarna

Det finns tennisbollar som är en storlek större, försök hitta såna!

2012-05-24 @ 22:43:15
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0