Ensamhetsträning

Har funderat på detta, och har en alldeles för kreativ hund. Jag KAN INTE hundsäkra mer så nu blir det hallen på försök. Jag tycker egentligen att det är i minsta laget men herrn i huset har som projekt att förstöra så mkt han kan och nu har han kommit på att sladdar går att döda, så min skrivare fungerar inte längre. Det kommer bli både dyrt och frustrerande i längden och vem vet, han kan ju faktiskt skada sig också. Som tur var så var jag förberedd och hade ryckt alla sladdar för att jag inte skulle komma hem till en valp som blivit elchockad iaf.

Jag har förträngt hur det är att ha en hund som äter på saker. Jag har inte saknat det....
Tycker inte om att stänga undan dom på det viset, men känner att jag inte har något annat att välja på. Tänk om man hade haft en riktig lägenhet istället för en skruttig studentlya....

Och ja, jag vet att detta är svinn man får räkna med när man har valp och att det bara är att gilla läget, men ibland är det skönt att gnälla av sig :P
Nu är det gjort så då skryter jag istället med att jag fick en femma på etologitentan! Den var jag värd för jag jobbade hårt! Så det borde jag fira ikväll, och fira att datorn fungerar, för en skrivarsladd går faktiskt att köpa ny :P Positivt tänkande!

Kommentarer
Postat av: Ida, Kezo och Pesto

Pesto sover fortfarande i hage när han är ensam med Kezo i samma rum utanför. Han är dock inte ensam så mycket då jag har dagmattar/husse men några timmar ibland kan det bli. Jag räknar kallt med att han sover då =) Han är tyst när jag går och tyst när jag kommer hem och det får duga!

2012-03-15 @ 16:46:52
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0