Tävling i Vadstena

Det var inte våran dag idag. Två disk som jag inte var så nöjd med, men vi lär oss ju vad vi kan och inte kan :)
Slalom är iaf något vi tydligen inte kan längre haha! Det stör mig lite så nu får vi allt friska upp minnet ordentligt på det!
Sedan är det då vårt vanliga problem med att Rocky inte lyfter på benen ordentligt. Jag försöker variera höjden på hindren för att han faktiskt ska tänka efter och inte bara slöhoppa men det går bevisligen sådär.
Kontaktfälten har han det senaste slarvat med, men dom satt iaf idag och det var härligt!

Roligt hade vi i alla fall, och det är spännande att det ändå någonstans finns en tävlingsmänniska i mig som vaknat!
Underbart folk som vanligt och så härligt att träffa så mycket Linköpingsfolk! Jag gillar verkligen våran klubb! Som Hedvig kommenterade igår; man får söka sig till sammanhang med schyssta människor istället, och BK känner jag är en sådan plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0