Sigge 9 veckor

Hipp hipp hurra på Sigges 9-veckorsdag!

Tredje dygnet här och han anpassar sig fint! Imorse gick vi upp utan ljudet av mistlur och han har både sovit mer och vart tuffare ute. Nu går han flera meter från mig och vågar "stänga av" och inte ha full koll på mig varenda sekund. Han insåg också idag att F kan agera klättervägg så man kan kravla sig upp i soffan. Att följa med in på toaletten och se om draperiet kan mördas är fortfarande alltid lika intressant, men nu börjar han acceptera att han inte får klättra på oss när Rocky ska kläs på.

Och på tal om kläs på... Är tre dagar med frusen mark för mycket begärt?? Jag tycker inte det och Rockys klo skulle verkligen behöva det! Visst läker det men när det hur man än lindar går igenom bandage osv och blöter upp skorpan så tar det längre tid! Har iaf anmält mig till ridhusträningen och får väl gå dit och titta på om jag inte vågar vara med med Rocky.

Bjuder på lite bilder, ska bli MYCKET bättre på att ta det nu, så vi inte missar hela Sigges uppväxt och en dag inser att han redan är tre år och att det inte finns några bilder från valp- och unghundstiden...

Sigge sover mer och djupare nu när han börjar känna sig lite mer hemma

 

När man inte sover så agerar man gärna monster och ligist

 

Som sagt....

 

Och såhär roade är övriga herrar i huset

 

Det går sakta men framåt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad hände med mustaschen? Har Sigge varit framme?

2012-01-04 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0