Youtube

Måste skaffa ett youtubekonto inser jag mer och mer för varje dag som går!
Världen måste få se vilket galet litet monster vi bor med. Just nu springer han fram och tillbaka med favoritleksaken i munnen, morrar så det hörs in till grannarna, ruskar och slår sig själv på bogbladen.

Sen måste jag ju även visa hur duktig han är när han tränar. Är ju kul både för omgivningen och mig själv att se :)

Imorgon! DÅ ska jag skapa ett konto... Sen måste jag bara komma ihåg att filma också!

Nu blir det sängen så att jag och hundarna orkar upp till Disneydags imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: emma och Loke

Jaha, då förstår jag! =)Kikade in där, verkar vara en bra kennel även om den är ny! Maja var verkligen jätte fin! =)

valp vore mysigt, men de får nog vänta tyvärr. Loke och jag har en lång väg kvar innan vi är redo för ännu ett yrväder!=P

2012-02-11 @ 17:46:00
URL: http://emmaoloke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0