Finbesök

fick min goda vän Elin idag då Sigge för första gången fick hälsa på. Det var första gången han var och hälsade på hemma hos någon annan över huvud taget och han skötte sig galant!
Först drog han runt tre varv i lägenheten för att kika läget, sen kom han på att gitarren var otäck, sen följde han med oss ut i köket för lite plugg och stensomnade!
Att gitarrer inte är farliga kommer vi att lära oss nu då jag och Sigge ska spela lite varje gång vi hälsar på Elin!
Att matte inte är så flink i fingrarna får han vackert stå ut med, för här ska det övas :P

Tog lite bilder från valpträffen igår, som var fantastiskt trevlig! Dock har jag inte fått in dem på datorn än, och vidare bra kvalité var det inte på dem heller men du SKA få se dem mamma, jag lovar! :D

Nu blir det dock sängen, för både mig och hundarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det hoppas jag verkligen!

2012-02-28 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0