Myspojkar!

Att Sigge skulle bli en sån mysig fjärt visste jag inte när jag hämtade honom, men mattemys i sängen eller soffan är något av det bästa som finns säger Sigge!
Förut idag vilade vi middag i soffan, han liggandes ovanpå mig och snarkade mig i örat i säkert en timme. Rocky hade tröttnat efter 5 minuter!
 
En gammal bild Fredrik tog i våras, men nog visste han redan då hur man myser! Han har bara blivit värre ju äldre han blivit, och nu är morgonmys innan vi går upp mer eller mindre obligatoriskt! En sömndrucken Sigge brukar komma vinglandes på morgonen och be att få komma upp i sängen. Sen ligger vi sked ett tag och han snusar och snarkar så gott! Mysvovve!
Rocky är också med på ett hörn, men att vara så närgången har aldrig vart hans grej. Får han ligga vid fötterna så är han mer än nöjd, förutsatt att matte har vett att ligga still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0